Странице

недеља, 10. април 2016.

Restoran Enso

U ulici Mitropolita Petra nalazi se restoran Enso. Moram da priznam da je ovo još jedan u nizu eksperimenata moga muža i da u meni nije pobudilo neko veliko oduševljenje, ali to što nije moj favorit, ne znači da se nekome od vas ne bi svidelo. Pa ću pokušati da budem maksimalno objektivna...

Enso je još jedno u nizu modernih mesta, sa naglaskom na moderno. Napravljeno da privuče ljude u srednjim godinama, obrazovane i one koji se "lože" na kao nešto novo. Tehnološki pismene i one "cool" koji će sutra istim takvim poznanicima prepričavati pomalo pretenciozan meni ovog restorana.
Subota veče, polu-pun restoran, sa nekim tehno-house zvucima u pozadini i enterijerom u drvetu. Već kao što rekoh zanimljiv meni na tabletu, pa svi oni koji nisu ljubitelji "touch" tehnologije teško bi se snašli.  Ponuda pristojna, ali ne baš za svačiji ukus. Svako jelo u ponudi je tretirano nekom drugačijom tehnikom i metodom obrade, a kad pmislite da je to kraj, iznendi vas još dodatni nespojivi detalj. Kuvar je očigledno umetnički nastrojen pa je ovo bio pokušaj da se napravi nešto originalno i kreativno što nikada niko nije ovde video. I uspeli su u tome, samo što takav koncept mene može da privuče jednom i teško nekada više. Svako od nas par puta godišnje završi na nekoj postavci konceptualne umetnosti, svi se kao pravimo da nam je super i da smo sve razumeli, a da li je baš tako? 
Nego da ne dužim...ode moja objektivnost u...
Kuver-pileća džigerica sa gelom od cuba libre. Hvala, pojela sam kod mame lazanju i nešto nisam gladna, sačekaću glavno jelo.
Thai supa-pomislih nešto prepoznatljivo, kad ono međutim. Ako ste mislili da je u pitanju klasična Thai supa sa kukuruzom i kokosovim mlekom, e pa nije. Za moj ukus previše pikantna. Ljutinu malo gase nudle koje se nalaze u ovoj supi.
Poširani gambori-gambori seckani sa jabukom i jogutom i pireom od avokada. Nije loše predjelo, čak sasvim solidnog ukusa, ali opet mene ne oduševljava. Gubim želju da idem dalje i prekidam ovaj eksperiment.
Moram da priznam da je pomalo hipsterski obučen par do mene, bio oduševljen ponudom i da su naručili 6-7 gangova. Očito njihova nepca razumeju ovakvu vrstu umetnosti.
Ono što mi se sviđa je dobra ponuda vina i svako vino u ponudi možete uzeti na čašu. A kako je restoran spojen sa BitefArt Cafe-om ostatak večeri možete nastaviti tamo.

Zaključak-svakako zanimljivo, možda se ne bi svidelo većini populacije, ali ovo mesto bi moglo da privuče ljude koji vole da eksperimentišu, uživaju u različitim ukusima i verovato bi za njih ja bila seljančura koja to ne razume. Za sve ostale sa malo konvencionalnijim ukusom-preskočite.


Нема коментара:

Постави коментар