Странице

субота, 15. фебруар 2014.

Dan zaljubljenih u Fridi

Iako sam o Fridi već pisala, 14. februara sam opet posetila ovo mesto sa svojim dragim mužem kako bih proslavila dan zaljubljenih. Iako će me mnogi ispraviti i reći da danas slavimo Sv. Trifuna, i iako mi je pop okadio ulaz, ja slavim Dan zaljubljenih i ćerkin imendan. Tolerancija, neka svako slavi šta želi!

Oko pola deset, ekipa se tek okupljala. Sređene cice sa svojim jačim polovinama, neke u skroz opuštenom fazonu, dok su se neke odlučile za haljine i štikle. Ni onima koje nisu imale jaču polovinu, nije smetalo da dođu u ženskom društvu i dobro se zabave. A neke i nisu otišle kući same.

Konobari su užurbano nosili crvene, žute, plave koktelčiće, flaše vina i čuvene "fridine" tapase. Ubrzo se i šank napunio. Mesto za šankom je ovde možda i traženije. Tu je centar dobrog provoda... Malo piješ, malo đuskaš, napraviš jedan đir okolo i opet sve ponovo. Sami frajeri osmatraju situaciju, a devojke, koje su kao došle da se same provedu, ih kao ne primećuju. I tako do drugog ili trećeg koktela kada počinje mešanje i svi su u društvu sa svakim.

Hranu, koja je uvek u Frdi sjajna, stavljam u drugi plan. Večeras je bitna atmosfera. Light večera, salata sa piletinom i svežim spanaćem i flaša Jelić Morave. I puno, puno dobre zabave. Na prve taktove "Bla bla" benda masa oduševljeno uzvikuje, devojke se gibaju još jače a frajeri pogledom odobravaju.

Nakon što je konobarica odnela tanjire, ustajem i ja, a Frida se puni i onima koji nisu rezervisali stolove pa stoje u nekom međuprostoru, i oni đuskaju i pijuckaju svoje piće.

Lagano odlaze oni koji su došli samo zbog večere i oslobađa se par stolova. Moja beba bezbrižno kući spava, pa ja mogu sebi dati malo oduška i ostati do ranih jutarnjih sati. Za stolom pored nas smeštaju se Italijani i sa svojim već poznatim zavodničkim forama vrše pohod na sve što je žensko u Fridi. Zanimljivo ih je gledati, idu od ekipe do ekipe nazdravljaju, svakoj devojci nešto dobacuju, nude piće i ubrzo i oni dobijaju žensko društvo.

Malo dalje vidim da su svratili i jedan poznati glumac i pevač sa svojim devojkama da malo i oni "prozuje" kroz Fridu.

I nakon trećeg bloka pesama, vreme je da se krene kući. Ja sam se odlično zabavila. Probajte jedan vikend i vi!

Ocena: Provod čista destka!

1 коментар:

  1. Bili baš to veče u Fridi, al pamtimo i bolje večeri .Bila je polu prazna,nikad manje ljudi ,al je naša ekipa bila kao i uvek najboljeg raspoloženja te je nam provod zagarantovan bilo gde

    ОдговориИзбриши